Toegang Schaarbeek Vorming

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
paljas

Toegang Schaarbeek Vorming

Bericht door paljas »

Sinds enkele dagen zijn de werken begonnen om de vorming af te sluiten voor personen vreemd aan de NMBS. Sinds vandaag is de omheining geplaatst thv het gebouw dienst Bovenleidingen en later volgt nog de camerabewaking. De toegang voor het personeel zal gebeuren dmv een persoonlijke badge. Voor de rest wordt er gewerkt met een parlofoon installatie om al dan niet toelating te verlenen.
Persoonlijk vind ik dit een zeer goede zaak om het materieel te beveiligen en wat toeristen weg te houden.
En wat vinden de spotterkes hiervan? Of zijn er weinigen die de vorming in gaan?
Greg

Bericht door Greg »

T'is wel een goede zaak ! Want nu kan je daar echt binnenwandelen zonder dat een kat dat merkt, vooral int weekend. :roll:
Toen ik overtlaatst ging vragen of ik foto's mocht maken zei er ene : ha, das goed dat je dat komt vragen want er zijn er veel die hier rondlopen zonder dat iemand het weet, of dat ze mogen..
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Ik ben er ook al enkele geweest, en idd, je kan er binnenwandelen zondar dat iemand het merkt! Ik ben het altijd gaan vragen!!
steamer

Bericht door steamer »

Greg schreef:Toen ik overtlaatst ging vragen of ik foto's mocht maken zei er ene : ha, das goed dat je dat komt vragen want er zijn er veel die hier rondlopen zonder dat iemand het weet, of dat ze mogen..
idd, dat laatste is dan ook echt de spuigaten aan het uitlopen... Als er fotografen in de werkplaats komen en we zijn met TSP'ers aan het werk zal je ons steevast horen vragen of je toestemming bent gaan vragen bij de NMBS. Da's niet om spotters te saboteren he, maar op gegeven moment kregen wij onder ons oren omdat er fotografen zomaar rondliepen zonder toestemming te vragen. Sommige spotters gingen zelfs nog verder door te zeggen dat ze van het TSP zijn... 't Is erg, maar blijkbaar zijn er een aantal fotografen die onze aanwezigheid misbruiken om te doen of er dan ineens meer mag :evil:

(voor de volledigheid: da's dus niet op de mensen die wel netjes toestemming gaan vragen he :wink: )
Plaats reactie