HLE 2750.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Ik kom er nu pas achter dat dat nep is :oops:
En die SJ heb ik ook :oops:

DOM, DOM, DOM!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Bert schreef:Het grote zwarte vlak zou ik toch vervangen door iets anders. :?
Het geel over de volledige neus.
De roosters zou ik ook in het wit doen! Maar ik zou het wel een pracht van een loc gevonden hebben, als je dat zo ziet! :D De deuren zou ik ook wel in het wit doen.
Het geel zou ik enkel maar op het bovenste deel van de neus behouden, omdat het anders storend zou kunnen gaan werken, denk ik! :?
En dat wit op het onderste deel van de neus vind ik ook wel schoon! :wink:
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Ik vind de loc zeer geslaagd, niks aan veranderen! Van mij mag die er zeker komen, maar, ik vrees dat het bij een fotoshopsimulatie zal blijven... (Tenzij het een TRAXX of Taurus zou worden).
Groeten.
Laatst gewijzigd door Joris op 17 sep 2013, 15:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
phantom27

Bericht door phantom27 »

Zo had de NS hier afgelopen 1 april grap in elkaar gezet.
Op de als hier door het leven gaande "kippenlijn"zou voor 1 april een plan V blauw geschilderd zijn en die dag daar rond rijden.
Dit ivm met het starten van een nieuwe vervoerder op die lijn.
Het nr was niet echt goed uitgekozen,het ging namelijk om een sloop stel Plan V :wink:
Toch heb ik er nog aardig wat mensen gezien op station Amersfoort die r voor gingen kijken :D
Was r zelf namelijk 1 van :oops: ,kwam r naderhand achter dat t dus een sloopstel was dat had moeten komen maar dus niet kan rijden. :?
1 troost voor mij,ik was nie de enige die voor noppes kwam :o :wink:
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Op het forum van opeenshadikhet.nl was er een hele discussie of het wel 'gepast' was, om een 1-aprilgrap uit te halen. :roll:
Gelukkig vonden de meesten het nog wel grappig :wink:
Plaats reactie