Tijdskluisjes

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

Tijdskluisjes

Bericht door Wover »

Hallo,

morgenavond ga ik naar Oostende, en kvroeg mij af of ik die tijdskluisjes daar op dat uur (24u-01u) nog kan gebruiken. Ik zou ze dan nodig hebben tot 5-6u.

Weet iemand toevallig ook de prijzen van zo'n kluisjes? En waar staan die ergens in Oostende?

Alvast bedankt
1607

Bericht door 1607 »

denk niet dat die dan nog open gaan zijn. denk dat het sluit rond 23 uur.
en een klein kluisje is 1,5 euro.
Wover

Bericht door Wover »

mja, da's wel minder... Maar der staat op de nmbs site:

Automatische bagagebewaarplaats

Bagagebewaarplaats met personeel
Van: Tot:
Openingsuren tijdens de week 07:00 21:30
Openingsuren op zaterdag 07:00 21:30
Openingsuren op zondag 07:00 21:30


dus een bemande tijdens de dag, en automatische kluisjes 's nachts? Ik denk dat ik er zo toch al in A'pen-Centraal heb zien staan.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Pas wel op met die kluisjes in Oostende, want er stond ooit in de kuss en ride in De Metro, dat je nooit mag testen of ze wel werken, of ander ben je je geld kwijt.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Jonathan schreef:Pas wel op met die kluisjes in Oostende, want er stond ooit in de kuss en ride in De Metro, dat je nooit mag testen of ze wel werken, of ander ben je je geld kwijt.
Tis "kiss en ride".
Je kan ze slechts eenmaal openen nadat je ze hebt gesloten.
Dus als je ze dicht doet en plots iets vergeten bent, doe ze dan open en betaal best opnieuw...
Na 30 sec gaan ze anders automatisch terug open ofzo.

Stond inderdaad in de Metro.
Snaaip

Re: Tijdskluisjes

Bericht door Snaaip »

Kan je betalen via de kaart of moet het contant zijn? Want ik zou maandag naar Br-centraal willen omdat ik eigenlijk daar efkes moet zijn. Mijn foto materiaal efkes weg bergen om na mijn afspraak van daaruit naar het oorlogsmuseum te gaan. Maar ik zoek een mogelijkheid om mijn materiaal efkes weg te bergen + nadien ook het materiaal dat ik zal krijgen vanuit mijn afspraak. Dus die kastjes zijn ideaal, enkel weet ik niet of je ze kan betalen met de kaart?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Tijdskluisjes

Bericht door Steven »

Zover ik weet enkel met munten te betalen.
groentje
Berichten: 7294
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Tijdskluisjes

Bericht door groentje »

Kortom, geld afhalen, een cola of een krant kopen, en met het wisselgeld je kluisje betalen...
Plaats reactie