Reeds de hele dag staat er op de website van NMBS een bericht dat de treindienst in het station Roosendaal is onderbroken.
Volgens de Railtime en NS-site is er echter niets aan de hand in Roosendaal.
Wat is de bedoeling van dit bericht ?
Beschadiging technische installaties, in het station van ROOSENDAAL is één spoor versperd.
Infrabel en de NMBS doen er alles aan om de treindienst zo snel mogelijk te herstellen.
Wij bieden onze excuses aan voor de hinder die u kan ondervinden.
Adler schreef:Reeds de hele dag staat er op de website van NMBS een bericht dat de treindienst in het station Roosendaal is onderbroken.
Volgens de Railtime en NS-site is er echter niets aan de hand in Roosendaal.
Wat is de bedoeling van dit bericht ?
Beschadiging technische installaties, in het station van ROOSENDAAL is één spoor versperd.
Infrabel en de NMBS doen er alles aan om de treindienst zo snel mogelijk te herstellen.
Wij bieden onze excuses aan voor de hinder die u kan ondervinden.
Ze zijn vergeten het er weer af te halen. Gisterenavond was er inderdaad iets aan de hand en op de Nederlandse teletekst stond dat de prognose was dat het om 2:00 uur opgelost zou zijn.
rvdborgt schreef:Ze zijn vergeten het er weer af te halen. Gisterenavond was er inderdaad iets aan de hand en op de Nederlandse teletekst stond dat de prognose was dat het om 2:00 uur opgelost zou zijn.
Gisteravond rond 18:00 (?) heeft een goederentreinlok de boven,leiding in Roosendaal naar beneden gehaald.
De NOS txt zei het netjes: geen treinen van en naar Roosendaal uit alle richtingen....verwachting tot 23:00 later werd dat 02:00.
Vanmorgen 17/9 staat het nog steeds op de site dat de treindienst in Roosendaal is onderbroken.
Waarschijnlijk is men daar nog steeds niet achtergekomen dat het probleem al 2 dagen is opgelost of moet men eerst een bepaald formulier invullen in tienvoud en laten goedkeuren door 5 verschillende diensten vooraleer dat mag weggedaan worden.
Adler schreef:Vanmorgen 17/9 staat het nog steeds op de site dat de treindienst in Roosendaal is onderbroken.
Waarschijnlijk is men daar nog steeds niet achtergekomen dat het probleem al 2 dagen is opgelost of moet men eerst een bepaald formulier invullen in tienvoud en laten goedkeuren door 5 verschillende diensten vooraleer dat mag weggedaan worden.
Anders is de NMBS wel sneller. Misschien was degene die het normaliter doet ziek ofzo...