Voorjaarsmeeting Mechelen

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Accelerat »

Fles schreef:Mja, dan is het april, en is dat Mechelse gebeuren nog niet open he ;) Maar eigenlijk wil ik zelf ook wel graag naar dat festival in Maldegem. Maar is dat in Maldegem alleen op zaterdag dan? Is er niet iets te combineren of zo? :?:
Met z'n allen naar Maldegem? :lol:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door trainfreak »

Dat stoomfestival is het hele weekend normaal, dus zaterdag en zondag :wink:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Accelerat »

En ik begrijp dat sommige mensen beide dagen aanwezig willen zijn?
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Tim »

Tja, aangezien we hier met enkelen zijn die medewerker zijn van het Stoomcentrum is het logisch dat wij ons daar een heel weekend gaan bevinden :wink:
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

Nou ja, we kunnen ook zaterdag naar Mechelen en zondag naar Maldegem of zo. Of idd een andere keer naar Mechelen.

Kijk, het zal altijd wel zo zijn dat er een paar mensen niet kunnen. Maar op een gegeven moment hak je gewoon de knoop door, anders komt er gewoon, zoals steven al aangaf, geen donder van terecht :roll:
Dietrich

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Dietrich »

Wel, 24 en 25 mei was het toch opendeur in Kiekenpoot? Dat is al enkele weken later en aangezien er toch al interesse was vanwege enkelen om daar heen te gaan.

Als er iets van hedendaags materieel te zien zal zijn ben ik zeker mee, alleen pure musea en stoom interesseert mij weinig dus dan pas ik. :)
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

Dietrich schreef:Dat is al enkele weken later en aangezien er toch al interesse was vanwege enkelen om daar heen te gaan.
Wat bedoel je? :?:
Dietrich

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Dietrich »

Zie een ander topic... Kinkempois houdt opendeur en aangezien daar effectief meer rollend materieel zou te zien zijn. Verschillende mensen hadden ook interesse om daar heen te gaan.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door trainfreak »

De opendeur van Kinkempois zou een week vervroegd zijn?

Dat zei Mark7758 toch op het forum van Modelspoormagazine...
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

ja, ik weet dat Kinkempois open dag heeft op 24 en 25 mei. Maar dat weerhoudt een beetje spoorliefhebber er toch niet van om op 3 mei ook iets treinigs te gaan doen? :? Wat zullen we nou beleven... :o
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door trainfreak »

Fles schreef:ja, ik weet dat Kinkempois open dag heeft op 24 en 25 mei. Maar dat weerhoudt een beetje spoorliefhebber er toch niet van om op 3 mei ook iets treinigs te gaan doen? :? Wat zullen we nou beleven... :o
Op 3 mei zal je niet veel kandidaten hebben aangezien het meerendeel naar het stoomfestival zal gaan.
Daarom: verleg de uitstap naar 24 mei.
De opendeur van Kinkempois is een week vervroegd, dus 17-18 in plaats van 24-25
Dietrich

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Dietrich »

De meesten gaan naar stoomfestival Maldegem op die dag... dus daarnaast nog iets organiseren gaat niet veel volk trekken. Dus Kinkempois is een optie ofwel zoek je een andere dag en bedenk je zelf iets. :)
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

trainfreak schreef:Op 3 mei zal je niet veel kandidaten hebben aangezien het meerendeel naar het stoomfestival zal gaan.
Daarom: verleg de uitstap naar 24 mei.
De opendeur van Kinkempois is een week vervroegd, dus 17-18 in plaats van 24-25
Mja, dat lijkt nog wel het beste plan dan. Ik vind het prima op zich :)
tt44ta46
Berichten: 239
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:55
Locatie: Maldegem

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door tt44ta46 »

Jawadde wat een flow hier...

Afin enkele 'toevoegingskes':

1. Merci waarde spoorvrienden voor de waardering voor Maldegem, knal, mijn gemoed schiet vol :cry:

2. Het museum in Mechelen behoort niet aan de NMBS-Holding, is een privaat initiatief van enkele spoorweglui, die nu jammer genoeg veelal verdwenen zijn. Het gebouw dreigt ook te verdwijnen door de geplande by-pass voor de TGV! Veel van de collectie komt evenwel uit de reserve van de NMBS-Holding (o.a. de maquettes op ware grootte).

3. De opendeur in Kinkempois wordt qua datum nogal 'geplaagd'. In het begin vroeg men 31/06-01/07, maar dat vond ik te dicht bij de examens en men vervroegde naar 24-25/05. Nu is er dat weekend ineens een ander event met de 29.013, nog vervroegen naar 17-18/05 leek de oplossing maar ATF zei dan teveel leden op communies te hebben en dacht weer aan 31/06-01/07. We zullen op een beheerraad van ATF moeten wachten om uitsluitsel te krijgen...

Greetz
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

Overigens bestaat heel 31/06 niet als datum, maar dat terzijde ;)

We gaan in ieder geval gezelligjens met z'n allen naar Maldegem komen! :lol:
Plaats reactie