Leve de trein - 15/09/2007 - HGBTF meeting.

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.

Ga je mee met HGBTF naar "Leve de Trein" op za 15/09?

Ja, zeker en vast
12
28%
Ik twijfel nog
17
40%
Nee, dank u
14
33%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Wimpie

Bericht door Wimpie »

ik kom ook dus spreken we nu af op +1 of 0 of -1


greetz Wim
Wover

Bericht door Wover »

Niveau +1 (sporen 1-6) aan de stenen banken die daar staan (ik denk in't midden). Ik zal op één van die bankjes gaan zitten met mijn fototoestel naast mij en ik zal wss een jeansbroek aanhebben en een beige jas ;).

Ik zal er wel pas rond kwart voor 10 zijn, dus mensen die vroeger zijn zullen eventjes moeten wachten :).
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik wil desnoods ook de voorbode zijn want vanuit Mechelen heb ik genoeg verbindingen, maar aangezien niemand mij kent :lol:
Als ik daar aankom en niemand zie, zal ik me op dezelfde plaats kenbaar maken met een papier.

Ciao!
BDJ
Wimpie

Bericht door Wimpie »

En aangezien ik juist van 100µ-wacht van de ambulance zal komen zal ik men kleren nog aanhebben van ambulance (zie:blauwe broek met 2 reflecterende banden onderaan-tshirt of trui van ambulance en oranje fluo jas van ambulance)
Peche

Bericht door Peche »

Ik ga zaterdag ook... Maar wel met vrienden en familie. Als het nodig is ga ik zondag ook.

Mensen die ook veel van treinen weten :P

Wij gaan ook nog naar de infosessie voor TB :D

Mjaah ik zal jullie wel eens onderweg zien in Antwerpen of Brussel :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik zal er zijn rond 9:20, tenminste als alles vlot verloopt (moet via Brussel en met Benelux :P).
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Nog mensen die van Brussel moeten komen? Spreken we anders af op een bepaalde trein? Bijvoorbeeld de IC-B van 9u20 in BXL?

FBMZ-> 08u35
FBC -> 08u39
FBN -> 08u42

FM -> 09u02

FCV -> 09u15
FN -> 09u20
(blijft staan tot 09u31?? Is dat nog van voor de ondertunneling misschien??)

Laat maar iets weten.
Greetz
BDJ
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Jep, dat is de trein waar ik op zal zitten (vanaf Brussel-Zuid). Maak maar al een kartonnen bordje klaar. :)
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Bericht door Robin »

even een vraag, als je met de thalys meegaat naar Luik, kan je dan van daar uit met je dagpas (9€) terug naar antwerpen?
En waar moet je die plaatsen reserven voor op de thalys te mogen?

thx :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
stefanic
Berichten: 871
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Bericht door stefanic »

Robin,
Tickets voor de Thalys kan je nu al halen in elk station.
De terugrit kan inderdaad met je TTB-dagpas of een gewoon biljet
Stefan
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Denk wel niet dat er met de groep nog gegaan wordt naar Luik.
Wover

Bericht door Wover »

Met de Thalys alleszinds niet nee. We zullen ter plekke nog zien of het nog niet te laat is enz, en dan kunnen we evt de IC-A nemen, dan hebben we toch ook eens 200 gereden ;).
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Om 20h heb ik wel de allerlaatste aansluitingen naar Zottegem (volgens HARI), anders mag ik blijven slapen in Brussel. :P
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Dietrich schreef:Om 20h heb ik wel de allerlaatste aansluitingen naar Zottegem (volgens HARI), anders mag ik blijven slapen in Brussel. :P
of via gent gaan he
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Blijft toch hetzelfde? Das dezelfde IC om 20h04. Ik zal wel zien hoe het verloopt maar als het te laat is ga ik niet tot in Luik gaan. Eerst afwachten of er genoeg tijd is voor Antwerpen en Brussel. :P
Plaats reactie