Asjemenou!
Asjemenou!
Heb mij echt wel een hoedje geschrokken gisterenavond in FGSP: ik heb daar een E-loc gezien die wat onder het stof zat en wat stond erin gekrabbeld? BFOTO.BE
Dat is dus sluikreclame voor http://www.bfoto.be
Ik kan bijna niet geloven dat een treinliefhebber zijn dikke vette vinger bovenhaalt en dat in die loc krast
Mijn fototoestelletje lag op het tafeltje maar ik was te laat om te platen.
Het type en nummer heb ik door mijn gemoedstoestand niet in mijn geheugen geprent.
Mijn doortocht was omstreeks 16.33 u., ik zat op de P8001 van Etterbeek naar Poperinge.
Dat is dus sluikreclame voor http://www.bfoto.be
Ik kan bijna niet geloven dat een treinliefhebber zijn dikke vette vinger bovenhaalt en dat in die loc krast
Mijn fototoestelletje lag op het tafeltje maar ik was te laat om te platen.
Het type en nummer heb ik door mijn gemoedstoestand niet in mijn geheugen geprent.
Mijn doortocht was omstreeks 16.33 u., ik zat op de P8001 van Etterbeek naar Poperinge.
Re: Asjemenou!
Onze meester in het 3de studiejaar (lagere school dus) zei dat je nooit in stofferig koetswerk mag schrijven omdat je dan door de stofdeeltjes miniscule krassen erin zet
Re: Asjemenou!
Die miniscule krassen zullen er anders ook wel in komen dunkt mij. En aangezien je dat toch niet ziet, maakt het ook weinig tot niets uit.
-
- Berichten: 1291
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03
Re: Asjemenou!
Maar méér dan weinig als ze het bijvoorbeeld op jouw auto doen natuurlijk. Ik kan me zoiets als spontane inval wel voorstellen, maar vind het toch verkeerd. Het werkt negatief: het helpt mee de treinliefhebbers als groep een minder goede naam te bezorgen ... en dat willen we hier toch niet?Dietrich schreef:Die miniscule krassen zullen er anders ook wel in komen dunkt mij. En aangezien je dat toch niet ziet, maakt het ook weinig tot niets uit.
Re: Asjemenou!
Tja op mijn auto, ik zorg ervoor dat die proper gewassen is (maar ik heb er nog geen dus daar moet ik mij al geen zorgen over maken ). 'k Zie niet goed in wat er zo slecht aan is, het maakt miniscule krassen misschien ja, maar je gelooft toch niet dat die er niet vanzelf in komen? Als die aan 160 per uur rijdt en al datzelfde stof vliegt ertegen, dat maakt volgens mij nog iets meer miniscule krassen.
Het is maar wat stof, en als je er over gaat is het opschrift al verdwenen, in tegenstelling tot bij graffiti.
Het is maar wat stof, en als je er over gaat is het opschrift al verdwenen, in tegenstelling tot bij graffiti.
-
- Berichten: 1291
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03
Re: Asjemenou!
Je zou zelfs kunnen stellen dat het het plaatselijk ontbreken van stof is. MAAR: het benadrukt de vervuilde staat van het materieel en daar zal de NMBS ons niet dankbaar voor zijn. Het maakt op buitenstaanders* tijdelijk eenzelfde indruk als graffiti of krassen in een raam, ook al kun je dit er dus gemakkelijk af wassen.Dietrich schreef:Het is maar wat stof, en als je er over gaat is het opschrift al verdwenen, in tegenstelling tot bij graffiti.
En de NMBS medewerkers kennen ons (zeker als de afzender er op staat), en wij hebben hen juist nodig voor onze hobby!
* Die buitenstaanders kunnen ook juist op de trein staan wachten en die betalen minder graag voor een vies uitziende trein. Ze zijn dan ineens geen buitenstaanders meer maar klant.
De trein wordt er niet minder vies van als er geen tekst in het vuil geschreven is, maar hij toont minder opvallend vervuild.
Re: Asjemenou!
ge moet zo nie overdrijven héPatrick schreef:Onze meester in het 3de studiejaar (lagere school dus) zei dat je nooit in stofferig koetswerk mag schrijven omdat je dan door de stofdeeltjes miniscule krassen erin zet
moest de nmbs zijn 13'en is wa regelmatiger kuisen zou dat niet mogelijk zijn
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Asjemenou!
maar die meester had wel een punt ivm die krassenHLE 2302 schreef:ge moet zo nie overdrijven héPatrick schreef:Onze meester in het 3de studiejaar (lagere school dus) zei dat je nooit in stofferig koetswerk mag schrijven omdat je dan door de stofdeeltjes miniscule krassen erin zet
moest de nmbs zijn 13'en is wa regelmatiger kuisen zou dat niet mogelijk zijn
greetz 2302
Re: Asjemenou!
idd, maar er komen zowiezo toch ook krasjes in héSteven schreef:maar die meester had wel een punt ivm die krassenHLE 2302 schreef:ge moet zo nie overdrijven héPatrick schreef:Onze meester in het 3de studiejaar (lagere school dus) zei dat je nooit in stofferig koetswerk mag schrijven omdat je dan door de stofdeeltjes miniscule krassen erin zet
moest de nmbs zijn 13'en is wa regelmatiger kuisen zou dat niet mogelijk zijn
greetz 2302
door wegspattende steentjes enzo
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Asjemenou!
Maar daarom moet je er geen bijmaken hé
Er branden huizen af, ga je er daarom ook in brand steken?
BDJ
Er branden huizen af, ga je er daarom ook in brand steken?
BDJ
Re: Asjemenou!
nee, tuurlijk nietBartjedj schreef:Maar daarom moet je er geen bijmaken hé
Er branden huizen af, ga je er daarom ook in brand steken?
BDJ
maar das ook weer een rare vergeleiking hé, een klein krasje in een loc bij een huis in brand, omdat er es iets in schrijft met uw vinger zijde geen misdadeger hé, iemand die een huis in brand steekt wel
en ik ga nu ook niet zeggen dat dat goed is, men denkt daar ook niet echt bij na hé, onschuldig es iets in een trein schrijven
maja je hebt wel gelijk, het is verkeerd
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...