De achtervolging van de 15/16
Wat er op de foto's staat zorgde wel voor veel vertraging. En nu nog, maar nu is het minder belangrijk. Ze doen toch maar
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
even terug komen op de 16 die nimeer naar duitsland moet daar ben je verkeerd in want de 1601 en 02 rijde wel nog naar duitslandJonathan schreef:Wat er op de foto's staat zorgde wel voor veel vertraging. En nu nog, maar nu is het minder belangrijk. Ze doen toch maar
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
Ik wil niets persoonlijks zeggen;Jonathan schreef:Wat er nu rijdt valt teminste niet zoveel in Panne als de HLE 16. Toen die nog de IC A deed had hij vrijwel altijd tractieproblemen
Het oud materieel mag er zijn, maar ge moet toch weten dat ge met materieel van 40 jaar oud niet de IC A doet, hé
Toen de CC40.100, (Frans broertje van de T18) en later de T18 met pensioen gingen was er een Frans tijdschrift (Le Rail?) die een 'special' had over deze locomotieven.
Daarin stond onder meer: ,ik citeer, 80 % van de defecten werden veroorzaakt door 20 % van de bestuurders, einde citaat.
Met andere woorden, als je die beestjes behandelde naar hun gevoeligheden, had je er zelden problemen mee.(is locomotief vrouwelijk?:D )
Dit geldt (gelde?) trouwens ook voor de T15 zen T16 (en de T11 en T12 niet vergeten)