De achtervolging van de 15/16

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wat er op de foto's staat zorgde wel voor veel vertraging. En nu nog, maar nu is het minder belangrijk. Ze doen toch maar
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:Wat er op de foto's staat zorgde wel voor veel vertraging. En nu nog, maar nu is het minder belangrijk. Ze doen toch maar
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
even terug komen op de 16 die nimeer naar duitsland moet daar ben je verkeerd in want de 1601 en 02 rijde wel nog naar duitsland
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ja, maar dan wel niet op IC A. En met het internationaal verkeer, dat niet vermeldt staat in het binnenlandse sporenboekje, doen ze voor mijn part wat ze willen :!: Zeg, en de 1603, kon die dat vroeger ook?
Laatst gewijzigd door Jonathan op 18 jun 2006, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22569
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

alle 16-en konden dat, enkel de 1 en 2 hebben een licentie behouden omdat ze uitgerust zouden moeten zijn met GSM-R de andere hebben die niet gekregen dus netzoals er alle 27-ers nog niet voorzien zijn van die GSM-R
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

260689 schreef:
groentje schreef:
260689 schreef: ja zeg da weetk ik ni he :lol:
Zou hij durven?
Ik denk van niet :lol: :oops: .
heb hem al op de trein gezien hoor. Al een paar keer zelfs
Bert

Bericht door Bert »

De 1608 die donderdagmorgen door Brussel-Zuid reed. 8) Afbeelding
Wover

Bericht door Wover »

zijn ze bij de nmbs een wedstrijdje aan het houden "hoe vuil kan een trein zijn" ofzo?
Slos

Bericht door Slos »

Jonathan schreef:Tis goed dat ik dat weet :D . Pakt hij ook de trein :?:
Toen hij nog niet zo lang in dienst was ben ik hem eens tegengekomen. P-trein was afgeschaft en er stopte uitzonderlijk een IC naar Brussel in Aalter, gevolg overvolle treinen. Ik ben toch even in de lach geschoten toen ik hem zag.
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Bert schreef:De 1608 die donderdagmorgen door Brussel-Zuid reed. 8)
Ah dan waarde gij da op da perron ik was daar toevallig ook ik stond bij de thalyssen en moest naar beneden ik stond daar van half 7 tot 10u smorgens in brussel midi.
Bert

Bericht door Bert »

Yep, dat was ik.
Ik heb u niet gezien.
Ik was daar van rond 9.30 tot 11.37 :wink:

Vraagje, hebt u die 82 met die autotransporters op de foto?
Die passeerde enkele minuten voor die 16
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

neen dan zou ik nog beneden gestaan hebben was namelijk aan het wachten op iemand.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Jonathan schreef:Wat er nu rijdt valt teminste niet zoveel in Panne als de HLE 16. Toen die nog de IC A deed had hij vrijwel altijd tractieproblemen :!: :!: :!:
Het oud materieel mag er zijn, maar ge moet toch weten dat ge met materieel van 40 jaar oud niet de IC A doet, hé :!:
Ik wil niets persoonlijks zeggen;
Toen de CC40.100, (Frans broertje van de T18) en later de T18 met pensioen gingen was er een Frans tijdschrift (Le Rail?) die een 'special' had over deze locomotieven.
Daarin stond onder meer: ,ik citeer, 80 % van de defecten werden veroorzaakt door 20 % van de bestuurders, einde citaat.
Met andere woorden, als je die beestjes behandelde naar hun gevoeligheden, had je er zelden problemen mee.(is locomotief vrouwelijk?:D )
Dit geldt (gelde?) trouwens ook voor de T15 zen T16 (en de T11 en T12 niet vergeten)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22569
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

yep hoe meer problemen een bestuurder heeft met een loc hoe meer je zijn rijstijl al is in vraag kan stellen, of het algemeen omgaan met zo een loc door die bestuurder, in elke beroep zitten prutser en die vallen altijd als meeste op
1607

Bericht door 1607 »

een trein is mannelijk. :wink: en het station is vrouwelijk :wink:
dus de trein rijdt telkens het station binnen en buiten :twisted:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

e49memling schreef: (en de T11 en T12 niet vergeten)
Tsja, en van een van de hier genoemde locs gaat het nu mss al de hele verkeerde kant op.. :roll:
Plaats reactie