De 15 met TEE treinen
De 15 met TEE treinen
Wie weet waar ik foto's kan bekijken van de reeks 15 met TEE-treinen aan de haak. Zijn er foto's van tussen Mechelen en Antwerpen?
En toen waren de mensen nog niet zo verwent als nu op de NMBS. Nu als hun trein 5 MINUTEN VERTRAGING heeft is dat het einde van de wereld. Of als er geen materieel met airo op hun trein zit in de zomer, ze wachten zelfs extra op een trein met airco Hoe verwent kun je zijn.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 30 mar 2006, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Die 1504, TEE + NS loc = Amsterdam CS?
Hier nog een fotootje van http://www.railpix.de
Verder nog van op mijn compu:
(1ste foto fotograaf onbekend)
Hier nog een fotootje van http://www.railpix.de
Verder nog van op mijn compu:
(1ste foto fotograaf onbekend)
- Bijlagen
-
- 1502-3.jpg (175.25 KiB) 12228 keer bekeken
-
- 1503.jpg (72.65 KiB) 12228 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Slos op 30 mar 2006, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer genoeg, en het materieel nu verliest karakter. Allemaal dezelfde vorm, dezelfde kleur, airco. Voor "de verwende reiziger".SIMPY.be schreef:En ik niet zeker?!
Zou echt wel eens met een 18 meewillen (maar dan écht). Helaas de tijden zijn voorbij, nu hopen dat ik ooit met een Taurus meekan, we moeten helaas vooruit.
Hallo,
Toen waren treinen van 3 rijtuigen lang nog winstgevend... en kwam dat nog voor...
Nu is dat enkel de Jean Monnet, en verder hebben ze alles afgeschaft, ookal bevatten deze meer rijtuigen (= mee reizigers? Ik veronderstel van wel)...
Groeten.
Toen waren treinen van 3 rijtuigen lang nog winstgevend... en kwam dat nog voor...
Nu is dat enkel de Jean Monnet, en verder hebben ze alles afgeschaft, ookal bevatten deze meer rijtuigen (= mee reizigers? Ik veronderstel van wel)...
Groeten.
Laatst gewijzigd door Joris op 17 sep 2013, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is toch het probleem met airco en ander comfort op de trein??? Het zijn heus niet allemaal treinliefhebbers zoals wij die met de trein reizen hoor. Als de trein wil concurreren met de auto, dan hoort daar ook het comfort van de auto bij. Een mens kan er maar wel bij varen zeker!Jonathan schreef:Jammer genoeg, en het materieel nu verliest karakter. Allemaal dezelfde vorm, dezelfde kleur, airco. Voor "de verwende reiziger".SIMPY.be schreef:En ik niet zeker?!
Zou echt wel eens met een 18 meewillen (maar dan écht). Helaas de tijden zijn voorbij, nu hopen dat ik ooit met een Taurus meekan, we moeten helaas vooruit.
Andersom kan het wel zeer deugd doen, ze!1607 schreef:euhhhh als het buiten 30 graden is en in de trein den airco vollen bak staat te draaien, ik voel me toch echt niet goed als ik dan uit de trein moet. echt gezond kan dat zeker niet zijn.
Eens meegeweest met een machinist paar zomers geleden van Brugge naar Eupen en terug. De heenrit was met een 27 (geen airco, was gelijk een broeikas) ipv een 13 en het was één van die zomerdagen dat het kwik op de Hoge Venen naar de 35 graden Celcius ging! In Eupen terug mee naar Welkenraedt met andere machinist in 27 en daar dan wachten op de volgende trein richting Eupen, om vanaf Welkenraedt dan eerst naar Eupen te rijden en vervolgens terug te keren richting West-Vlaanderen. En ik moet toch wel zeggen dat het enorm veel deugd deed om in de gekoelde sp van het I11-stuurstandrijtuig te kruipen na een halfuur op dat perron gestaan te hebben!